Draai om je oren
Jazz en meer - Weblog





 


Reportage
Vriendendag Nederlands Jazzarchief


"Het hoogtepunt van de Vriendendag? Da's niet zo moeilijk. Dat kwam zaterdagmiddag om zeven voor vijf, toen kuste ik voor het eerst het meisje op wie ik krap-aan 59 jaar verliefd ben. Niet dat ik foto's van Greetje Kauffeld boven mijn bed had gepunaised. Maar er ging geen uitzending van de Skymasters voorbij of ik zat aan de radio gekleefd. Net als de vocaliste van de Skymasters had ik Doris Day als heldin. Ik denk dat ik 'A Guy Is A Guy' nog woord voor woord kan zingen."

Onze correspondent Eddy Determeyer doet verslag van de Vriendendag van het Nederlands Jazzarchief in Splendor, Amsterdam.

Klik hier om zijn reportage te lezen.

Labels:

(Maarten van de Ven, 17.5.17) - - [naar boven]


Lees verder in het archief...








Menupagina's:




Cd van het moment:
Sylvie Courvoisier - 'Chimaera'

Klik op de hoes om een track te beluisteren en voor meer informatie





Nieuws, tips, suggesties, adverteren, meewerken?
Mail de redactie.